September 14, 2006

Il Cantante




خواننده: ماجرای ظهور و سقوط 


دو ستاره موسیقی لاتین، یعنی خانم جنیفر لوپز و شوهرش آقای مارک انتونی، هنرمندان  فیلم دیگری هستند  در جشنواره تورونتو با تم موسیقی -- فیلم ایل کانتانته در باره هکتور لاوو، خواننده پوئترو ریکوئی که در جستجوی شهرت عازم آمریکا میشود. 


آنها در مراسم افتتاح فیلمشان El Cantante   در کنار هم حضور پیدا کردند.  خانم لوپز ضمنا تهیه کننده این فیلم هم هست.  فیلم ایل کانتانته، در قامت بیوگرافی هنری، در واقع داستان تولد موسیقی رقص دار پورتوریکوئی موسوم به سالسا است که منابع موسیقی پورتوریکو و آمریکا را در هم میآمیزد.  


متاسفانه مثل خیلی از فیلمهای دیگر در باره زندگی هنرمندان موسیقی، در این فیلم هم شاهد هستیم که چگونه اعتیاد به مواد مخدر، این هنرمند را نابود میکند و رابطه او را با همسرش در هم می شکند. نقش هکتور لاوو را مارک انتونی بازی میکند و جنیفر لوپز در مقابل او ظاهر میشود. 


خانم جنیفر لوپز میگوید در کار با همسرش مارک انتونی مشکلی نداشت زیرا دیدار آنها جنبه حرفه ای داشت و موقع کار به چیز دیگری فکر نمیکنند. مارک انتونی میگوید سالهای زیادی صرف ساختن این فیلم شد و باورش نمی شود که فیلم سرانجام برای نمایش در جشنواره تورونتو آماده شده است. 


آقای مارک انتونی می گوید همکاری او با خانم لوپز در این فیلم باعث شد که در زندگی خود را به هم نزدیک تر احساس کنند، به خصوص به خاطر اینکه خود را با شخصیتهائی که در فیلم بازی میکنند خیلی متفاوت احساس میکنند.

No comments:

Post a Comment

نظرهای شامل آدرس سایت ها و بلاگهای شخصی، بدون استثنا حذف می شوند