June 14, 2009

Iran Elections in Media – 1

بازتاب بحران ایران در مطبوعات و رسانه های جهان

 

whereismyvote7 اولین گزارشی که در باره تظاهرات خیابانی در پیامد انتخابات پخش کردم روز یکشنبه بود که ضمن بررسی بعضی مطالب مطبوعات چند ویدیود کلیپ تکان دهنده هم داشتیم از عکسهای کتک خوردن جمعیت توسط نیروهای چماقدار که با موسیقی هنرمندان ایرانی همراه شده بود از جمله رپ گروه کاواک و قطعه ای از محسن نامجو، به اضافه ترانه تکان دهنده ای از آقای شجریان – شب میهن سیاه است نشستن در سیاهی گناه است.

 

متن این گزارش را همکاران هنوز در این جا نگذاشته اند برای اینکه شاید خود من تعلل کرده باشم در فرستادن نسخه خودم به آنها ولی حالا من این ویدیو را اینجا می گذارم که کسانی که خواسته اند آن را دوباره ببیندند بتوانند استفاده کنند به دلیلی که نمی دانم اصل ویدیوئی که هنرمندی با استفاده از ترانه شجریان ساخته بود را دیگر نمی توانم در فیس بوک و یوتوب پیدا کنم.

 

 

1 comment:

نظرهای شامل آدرس سایت ها و بلاگهای شخصی، بدون استثنا حذف می شوند