September 13, 2009

Bassidji (Basiji) – Merhan Tamadon Interview

بسیجی: نگاهی به آن سوی خط عقیدتی

 

bassidji_subjects در میان فیلم های ایرانی جشنواره تورانتو فیلم بسیجی از مهران تمدن از این جهت متفاوت بود که به آن طرف خط رفته بود و در حالیکه دیگر فیلمها در باره خیزش اعتراض و نسل جوان شهری بودند که خواهان تغییر هستند و در تظاهر...ات چماق خوردند، فیلم بسیجی سراغ آنها می رود که احتمالا می توانستند در میان چماق زنندگان باشند و تلاش می کند منطق آنها را آنطور که خودشان بیان می کنند، به تماشاگر عرضه کند و آن را در مقابل سئوال هائی قرار دهد که پاسخ شان دست کم با محک عقلانیت، قانع کننده نیست.

 

 

 

 

 

فعلا ویدیوی این گزارش را اینجا لینک می دهیم تا متن آن حاضر شود.

1 comment:

  1. اون یکی9/20/2009

    سلام آقای ناطقی.خیلی برام جالبه که من بارها آدرس بلاگ شما رو دیده بودم اما هیچوقت کنجکاو نشده بودم که سر بزنم.امشب جلوی لپ تاپم بودم و گزارش شما رو در مورد جورجیا اوکیف میدیدمو من سالها پیش کتابچه ای از کارهای اوکیف داشتم که گم شد. با دیدن گزارش شما همزمان 2کار کردم: توی گوگل نقاشیهای اوکیف رو جستجو کردم و بعدش هم به بلاگ شما سر زدم. خوشحالم که اینجا رو دیدم.آقای ناطقی، شما "ظاهرا" بخش جدی و عصا قورت داده ی صدای امریکا نیستید و به اصطلاح لایت تر هستید اما شاید بیش از خیلی از همکارانتون کارتون را جدی میگیرید.میدونید، در ایران تقریبا همه ی مخاطبان صدای امریکا برنامه شما رو میبینند. حتی اگر خیلی هم علاقمند به فیلم و سینما نباشند، اما اجرای شما واطلاعات جانبی که میدید برنامه تون رو خیلی دیدنی میکنه.موفق باشید

    ReplyDelete

نظرهای شامل آدرس سایت ها و بلاگهای شخصی، بدون استثنا حذف می شوند